Adidas Yeezy kengät näyttävät muistuttavan

Home Forums Forum Technical Help Adidas Yeezy kengät näyttävät muistuttavan

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    maewtaertop
    Participant

<P>Selkä kantapääranneke nilkan nivelissä on ehdottomasti pehmuste sekä kieli, joka pysäköidään täysin fantastisen span aikana – pari päivää ilman lyhyempää – on ehdottomasti pehmuste. Nauhoitusprosessi tarjoaa myös kodikkaan majoituksen.</P>
    <P>Selkä kantapään kuivausrumpu on myös melko vankka, ja ne suuret, jotka Adidas Yeezy -kengät näyttävät muistuttavan urheilujalkineiden jäykempiä selkää, vaativat seuraavia.</P>
    <P>Olin itse asiassa positiivinen siitä, että urheilujalkineet ovat rento, jos mennään plus minusta todella näytti olevan täydellinen. Minulla ei oikeastaan ​​ole käsitystä siinä tapauksessa, että EVERRUN plus PWRFOAM -laitteen tyyli- ja suunnittelutiedoilla on olennaisesti merkitystä, vaikka urheilukenkä todellakin totesi, että ne tehtiin tämän 12 tuuman mukaiseksi.</P>
    <P>Urheilukenkä on erittäin helppo kannettava ja siinä on nyt taipuisa pääasiallinen oppimaan iskuja vähentävää jalkaosaa verrattuna Yeezy Boost 350 -kengään, erilaisiin trl-saappaisiin ja -kenkäihin. Monet iskunvaimennuksista ovat hyvin paljon urheilujalkineiden takana, teollisuuden pieni satunnainen, mutta jos arvostat niin, että sinulla voi olla trl vähemmän kuin sinä aivan kuin suoritat, voi olla hyvä asia. Haluamme tulla tuntemaan juuri sen, mitä tarkalleen ottaen kuljemme, päättäen siten, että urheilukenkäsi ovat hyväksyttäviä ihmisiä.</P>
    <P>Eikä puhua tosiasiasta, että etujalka on ehdottomasti erittäin valaistuva iskunvaimennusta varten, silti helposti siitä, että takaosa sisältää ylimääräisen iskunvaimennuksen. Seuraavalla oli Yeezy Boost 700 V2 Kengät jonkin aikaa, jotta voit kuitenkin tottua siihen heti jonkin ajan kuluttua. ei voinut havaita varianssia ja kokeneita menemisiä urheilujalkineissa.</P>
    <P>Saucony Peregrine ISO -laitteesi kudospidon laajennus on upea. Olen tosiasiallisesti valmistanut Yeezy Boost 700 V3 -kengät, sadekiveä pihalle, magneettiset plus lätäkät plus minulla ei ollut kovinkaan mitään pelkoa liikkumisesta. Varmistin todellakin, että tuotimme vaikeita jakautumisia varten, vain yksinkertaisesti ollaksemme positiivisia, mutta tunsimme edelleen synkää.</P>
    <P>Peregrine-kudoksen vetovoiman laajennuksen ja iskun vähentämisen etumatka on ehdottomasti se, että voit harjoitella monien maantieteellisten alueiden kanssa tylsästä pihasta, jotta pääset tielle. On todella hienoa suorittaa urheilujalkineet, joiden tulisi hoitaa useita eri maastoja.</P>

Viewing 1 post (of 1 total)
  • The forum ‘Forum Technical Help’ is closed to new topics and replies.